Hej Tikka.
Så længe du fastholder disse dine ord:
Jeg står her, hvor jeg står, men det betyder nødvendigvis ikke, jeg står det samme sted, næste gang vi evt. mødes …
er jeg foreløbig ikke indstillet på at fortsætte dialogen med dig - idet jeg ikke finder, at den er umagen værd.
Så du kommer nok til at finde dig en eller flere andre, der kan tilfredsstille dine "lyster" 
M.v.h. Arne
Det er det samme tilbagevendende reaktions mønster, du udviser, når du vil undgå at svare på mine spørgsmål.
Det er jo ikke første gang, vi står her, som vi gør nu, men dig om det.
Det passer mig fint, når kun du vil suge kraft fra mig til din inspiration, og ikke selv vil
bekende kulør, nu for at bruge en af dine egne vendinger.
Hvis din betingelse for dialog mellem os er, jeg ikke må ændre mig, ja så skal du nok ikke regne med dialogen nogen sinde bliver genoptaget, da jeg ikke kan eller vil ændre på at mit liv er i bevægelse ... hvad det især har været i tiden her på sitet, da jeg står i et identitets skift, derudover er det velkendt, at ingen ved hvad dagen bringer.
Angåenede hvilke lyster du tænker på jeg har, så kan du måske oplyse om dette, ud over du tilsyneladende også mener, jeg er uærlig og har bagtanker.
¨¨¨¨