Kære Tikka Jeg har omkodet galleri forummet for at høre det mobilvenligt. Desværre indsneg der sig en fejl som også gik ud over almindelige indlæg, min skyld Fejlen skulle være rettet nu så prøv evt. at slette browser data så skulle det gerne se ordenligt ud igen
Når jeg opdatere siden er den stadig blank, men skriver jeg en tekst i tekstbjælken i chat boksen og poster den, fremkommer både egen ny tekst samt andet forgående tekst.
Jeg er ikke helt klar over hvad der skulle være galt. Jeg har prøvet at rydde nogle nogle cached filer (midlertidige filer). Hvis det ej hjælper så prøv at slette dine browserdata og se om det hjælper.
Det kan også skyldes hvis du har en dårlig internet forbindelse. Du kan evt. tjekke din forbindelse her
Jeg har nu fulgt dit råd og har testet min internetforbindelse - og målt: 14/2 Mbit. Om det er for dårligt, ved jeg ikke, men jeg mærker generelt ingen gener eller langsommelighed - kun at chatboksen i Trosfrihed.dk af og til er tom - som nu også Tikka meddeler om