vores poetiske spiritist simone skriver:
Så i stedet for at du bare afleder opmærksomheden fra forklaringer kun du skylder, så lad mig netop for at fastholde dig, henlede din opmærksomhed på Camus, Nizan, Ponty og Sartre; hvor Ponty med "Dialektikkens Vildveje" forholder sig til Sartres Væren & Intet, ligesom Sartre gjorde op med Camus efter dennes "Den Fremmede" - som forklares nærmere i bl.a. "Situationer, udvalgte essays".
hold da kæft mand en spiritist teater forestilling den mand leverer, fænomenet kaldes inflation i egoet, et forskruet overskru med nul bakkekontakt, og der er næppe nogen (ikke engang spiritist simone selv) der kan se relevansen af hvad simon skriver i forhold til det arne er beskæftiget med, men kan vores lille poetiske spiritist simone det, da vil vi gerne ha det forklaret på dansk denne gang
for ellers står den på:
et godt råd, vend tilbage til poesien, dit hovede egner sig ikke for filosofi
her var det arne der fik dit ufordøjede filosofiske opkast i hovedet, jeg tør slet ikke tænke på om det var Dawkins du havde serveret følgende bræk for, hvordan du ville ha fået røven på komedie
skomager bliv ved din læst, ja lille sindbillede poetiske spiritist fjonagy simone, bliv du ved poesien og fortæl os hvem af poeterne der skrev snail mail med hvem
engang tænkte jeg på hvordan simone og bamse havde trængt sig selv op i en krog, men nu forekommer det mig at de er undsluppet denne krog, dette hjørne, de først trængte sig selv op i, gennem en spiritistisk forvandling hvor de nu svæver rundt i intetsigende tautologiske himmelske cirkelslutnings logik'ker, der intet formår at udsige om 1): verden og den virkelighed vi alle frister med hinanden såvel som 2): vores indre suveræne 1. persons perspektiv, alt hvad der har at gøre med psykologien og sjælelivet vores, vores åndsliv som sindet og bevidsthedslivet vores, alt det den ny videnskab om hjernen om noget arbejder med idag.