du er intet mindre end syg i hovedet bjørn, syg i sindet og syg i din moral,
du kæfter op omkring mig og min person med nye øgenavne konstant og du forholder dig aldrig til hvad jeg skriver,,,
tror du der er nogen efterhånden der gider trykke på dine indlæg og så
høre dig skrige alle dine øgenavne efter mig såvel som dine konstante personforfølgende intimideringer min person, hvor det eneste du gør er at rakke mig ned,,,
det er sgu da et trist syn som kun kan komme fra en syg i sindet og moralen mand
du er færdig som debattør, sådan som du skaber dig grøn i hovedet
du er amygdala gal i hovedet og din hippocampus skrumper tydeligvis proportionalt hermed, også derfor der hverken er hovede eller hale længere i hvad du skriver,,
jeg gir dig et ½ års tid, og du er nok forsvundet ind i demens tågerne for altid, ihvertfald er du skingrende skør i øjeblikket, jeg har aldrig i mit liv kendt en voksen mand i din alder skaber sig konstant så skør som du gør det
ta dig dog sammen mand!!!!!!! du har fået så mange chancer og siddet med så gode kort på hånden, men et og andet ved din personlighed gør at det hele ramler for dig i øjeblikket, det er sgu et og andet sted synd for dig, ihvertfald et trist syn, og noget så tragisk at være vidner til
go bedring gamle sindsforvirrede mand
om jeg forstår dit raseri,, nej det gør jeg ikke, du er din egen værste fjende, til trods alle dine kvaliteter (og gode kort på hånden) har du din person og opførsel overfor andre mennesker imod dig selv
rædselsfuldt at se dig så meget ude af dig selv, du skulle aldrig ha forsøgt dig med et come back, det er det mest triste jeg nogensinde har overværet fra et voksent menneske