uha Michael.
er det virkelig guds straf der vælter ned over mig?? måske jeg skulle falde på mine knæ og bede om forladelse, men jeg har ingen knæbeskyttelsespuder, så det gør jeg så ikke.
Du mener så også, kan jeg forstå, at din gud er årsagen til alt det onde i verden, naturkatastrofer, tsunamier, vulkanudbrud o.s.v.det er sku da en ubehagelig gud du har anskaffet dig, hvad med at fyre ham og begynde at tænke fornuftigt, desuden er denne gud/disse guder jo allesammen menneskeskabte, hvem skulle ellers have skabt dem??
Iøvrigt var min skønne viv lidt uheldig i går, der lå nyfalden sne og hun ville så hente posten, fordi jeg skvattede bare, jeg sagde til hende at passe på, ja ja jeg ved hvad jeg gør sagde hun og så skvattede hun samme sted som mig, det var nok Buddha der var sur på min viv, hun er jo buddhist ha ha, hun faldt så ikke så uheldigt som mig, der stadig har mén af faldet, kan næsten ikke bruge den ene arm, så opdager man pludseligt hvor svært det er at klæde sig på med bare en arm, det er dæleme svært.
Redigeret af treram (05/02/2013 05:00)