1
registreret Arne Thomsen
811
gæster og
91
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#12938 - 10/05/2012 14:44
Re: Tomme kirker
[Re: treram]
|
|
selv tak Treram - for dit gode humør ... og jeg ved jo godt, at jeg ikke kan få dig til at tro på, at det ikke var MIN "fortjeneste", at -oplevelsen ikke blev så "spændende", som du kalder den for det års konfirmander. ... Redningen - som jeg vil holde på, at det var - kom fra oven den dag. m.v.h. Zenia
|
|
Svar
|
|
|
#12939 - 10/05/2012 16:29
[Re: RoseMarie]
|
bor her
|
Registeret: 29/03/2008
Sted: Sverige/ Thailand
|
|
Kære RoseMarie.
Også en tak for dine ønsker, jeg vidste ikke at du var svensk og kender ikke din"konfirmationssang" men den ville da nok vække lidt opsigt, måske du kom til at synge den solo. Men hav en god fest og drik nu ikke for meget af Jesus blod, han blir så gennemsigtig.
Læste forresten en historie om en professor der holdt orden i vatikanets rekvialier, gamle ben, tænder, lændeklæder og splinter af korset, han samlede DNA ud af de ting han var sikker på havde tilhørt Jesus, senere lavere han en fertilitetsklinik og kvinderne blev befrugtet med Jesus DNA, så en masse små Jesuser blev til, en katolsk orden blev maget sur og myrdede alle disse Jesusdrenge ved at brænde dem, fordi det var en hån mod gud at bruge hans DNA o.s.v. meget spændende. Men det var bare en historie, meeeeen man ved jo aldrig hvad der kan findes på.
Skarnsknægten
|
Svar
|
|
|
#12948 - 11/05/2012 11:22
[Re: treram]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hej Treram.
Nogle af dine ord "rumsterer" i nit hoved:
- efter div. mange undersøgelser blev jeg smidt ud igen igår, skulle bare tage den lidt med ro den nærmeste tid - og nu går det op for mig, hvorfor.
Jeg har fået et billede af, at du måske ikke er den, der er allerbedst til total afslapning og indre harmoni, og hvis det er sandt (hvad jeg jo absolut intet ved om), så findes der jo mange forskellige veje, men kan gå.
En er jo blot at sætte et minutur på f.x. 5 minutter for derpå at sætte sig selv i et uforstyrret rum f.x. på en stol på en god måde (vistnok bedst med lodret rygsøjle) og uden at røre sig, før uret ringer. Og i stedet for at "udnytte tiden" da blot at trække vejret og lade tankerne flyve, som de selv vil (måske endda de holder op på et tidspunkt og "tiden går i stå").
Når uret ringer har du i hvert fald ikke i disse minutter overbelastet dit blodkredsløb - og om det er godt for din psyko-fysiske sundhed, det kan man vist ikke på forhånd helt udelukke.
Lyder det idiotisk?
M.v.h. Arne.
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|