Det kan man vist kalde en fejltolkning af dimensioner, men det hænder jo, når man som Arne har en egenartet fortolkning af det danske sprog.
Jeg "indrømmer" skam gerne noget, Arne. Jeg indrømmer, at du ikke fatter en klap af, hvad moderne videnskab kan og ikke kan. Jeg indrømmer også, at en debat med dig er en umulighed for alle normalt begavede mennesker. Du forstår ganske simpelt ikke, hvordan en debat adskiller sig fra en række skiftende monologer. Jeg indrømmer også, at det er et ubestrideligt faktum, at du eksisterer, selv om du åbenbart benægter det selv.
Jeg indrømmer også, at jeg finder det et stort mysterium, at du har gennemført en akademisk uddannelse med så ringe en forståelse af dit eget modersmål, men en mulig forklaring kunne jo være, at du blot havde lært pensum udenad, uden at vide hvad ordene dækker over.
Som du ser, Arne, kan der også opstilles en sandsynlig forklaringsmodel for dette mysterium. Måske den psykologiske videnskab en dag vil kunne opstille en bedre, som er nærmere den virkelighed, som du ikke vil acceptere.
Mvh
Ole Bjørn :o)