"Der er væsentlig forskel på at VÆRE interessant og TRO man er det."
- Så er vi vist tilbage til dine formodninger om, hvad andre debattører måtte tro og mene... det er her, du skal være lidt selvkritisk, Simon
"Og du er den der her på debatten tror dine personlige tragedier ud i kommunikation"
- Personlige tragedier? Se nu at få slukket for den projektor, Simon
Dine besynderlige antagelser om, at de mennesker, du ikke er på bølgelængde med, har personlige tragedier, er ynkværdige
"Du blev gennemskuet på religion.dk"
- Det er DIG, der blev kylet ud med hoved og røv forrest, Simon, ikke mig. Tænk lidt over hvorfor du blev smidt på porten. Du skal se, der er nok en god grund
"det er derfor du har så travlt med at vise os alle samme dine mange følelser for Ole"
- 'Følelser for Ole'? Enten har du et problem med at kommunikere klart, eller også har du nogle ret så besynderlige og ikke-underbyggede ideer i dit forvirrede hovede. Det eneste, jeg sørger for angående Ole, er at tilbagevise hans løgne - hvad enten de går på andre debattører eller diverse emner.
"tænk engang over det..."den store skakspiller", osv.osv."
- Og det er så her, at vi er tilbage til dine læggen ord i munden på dine meddebattører. Der er intet at tænke over, for jeg har ikke kaldt mig selv sådan. Bliv lidt kritisk over for den kommunikation, du dyrker i dit forhold til andre mennesker - den kunne bruge en opstrammer
...Og hvis du så ellers gider at holde dig til emnet frem for at debattere mig...