Kommunikation på Trosfrihed.dk

Indsendt af: Arne Thomsen

Kommunikation på Trosfrihed.dk - 12/04/2024 19:35

Som situationen er nu - her på Trosdrihed.dk - er der stort set kun deltagere tilbage, som ikke vil debattere - sådan som det normalt sker i dansk debatkultur.
De nuværende deltagere bringer alle hver deres egne påstande, som de tydeligvis ikke vil diskutere.

Det tiltrækker ingen, og det fører nok til - tror jeg - at Trosfrihed.dk dør.
Det synes jeg er trist trist

Hvorfor kvæle Trosfrihed.dk ?
Arne cool
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 13/04/2024 10:58

Namaskaram...

Hvem vil ikke diskutere sine påstande ler Har du gjort dit hjemmearbejde blinker Lad os undersøge tingene...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Hvad er vejen frem...




Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 13/04/2024 12:15

Så kan det vist ikke blive tydeligere.
"Robotten" Krishna/ABC sender det samme og det samme igen og igen - uden nogen sammenhæng med trådenes emner.
Det stopper jo lysten hos enhver, der ellers kunne være interesseret i at deltage.
Arne cool
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 13/04/2024 12:33

Namaskaram...

Hvem taler jeg med ler Har du gjort dit hjemmearbejde blinker Lad os undersøge tingene...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Hvilke påstande skal vi diskutere...




Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 13/04/2024 15:29

Kære Arne

Jeg er stoppet på Trosfrihed, da enhver debat bliver forpurret. Har du kontaktet administrator?

Kh T
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 13/04/2024 18:33

Hej.
Ja, jeg har netop klaget til webmaster over, at Trosfrihed.dk bliver kvalt i spam trist
Mvh. Arne cool
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 13/04/2024 19:12

Namaskaram...

Vil du diskutere den påstand ler Hvem ved blinker Lad os undersøge tingene...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43286/Kaerlighedsbevaegelsen.html#Post43286

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43279/Eid_Al_Fitr.html#Post43279

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43278/Ramadan_maaneden.html#Post43278

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43276/BIBLIANA.html#Post43276

Hvad er spam for noget...

https://da.wikipedia.org/wiki/Spam

Tag dig sammen...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Admin

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 01:24

Kære Arne med flere.

Da jeg desværre ikke har mulighed for at følge debatten tæt, har jeg gjort Arne Thomsen til moderator og han får mulighed for at flytte spamindlæg til papirkurven, og også at slette indlæg, som eksemplet var med Gerth Drost.

Jeg håber tiltaget hjælper på debat niveauet.
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 02:41

Jeg var ikke den her forrige anonymt klagende profil!
Bagtal venligst ikke her og der ham Gerth Drost, fordi dette gider folk heller ikke imod medmennesker.
Desuden har profilen Hans K ofte i mange år omtalt Arne Thomsen som en spam profil og jeg er enig om det på forskellige måder vedrørende ´ham´, men eksemplerne gider jeg ikke nævnte igen, igen og igen andet end hans gentagelser, selv ligesom i trådens startindhold her ingen spørgende nysgerrig interesse og ved skuespil negligerende mangel på fatteevne om emnerne. Her sletter admin bare igen det gode, men så forlader jeg også dette forum helt. Tillykke.
´Virkeligt´ liv med folket og personer istedet vil jeg idag og ægte profiler i Facebook.
Sikke en satirisk ´joke´, angreb imod netop trosfrihed eller rettere sagt af for mig ukendt intention ´spam´ side!
Men her sker på en måde debat og diskussion, hvilket ifølge ordbøgerne handler blandt andet om, at man udveksler forskellige overbevisninger, holdninger og meninger, men disse ord ifølge beskrivelserne inkluderer ´kommunikation´. Men, så på den anden måde er her aldrig kommunikation ved samtaler på grund af, at alle bare modsiger hinanden tiltrods for dog nogen med noget tilfælles. Eksemplerne nævner jeg ikke, hvilket er spild af tid. Biblen nævner også ordene ´lytte´ og ´høre´ på ondt og godt. Her nævner forummets formål blandt andet: "Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende." Sådan kræves her ikke debat og diskussion ligesom, at en vantro ny elev på et socialt væresteds cafe ifølge mig på en for usikker måde bare gentager påstået til mig, at der findes forskellige sandheder, når man godt kan tænke selv og som forskellige folk sådan - Jeg var sandheden før skabelsen (alt) og selv naturvidenskaben forsøger at opfatte alt på en upersonlig måde uden menneskers forskellige fortolkninger. Mine skabte ´tanker´ kommer ikke kun af mig selv men også fra skaberen af alt. Desuden møder jeg flere og flere som mere og mere tilmed ´mærker´ budskabet igennem jeg...

Nå, men jeg behøver ikke længere være her, fordi jeg har pludseligt nok åndeligt arbejde inklusiv praktiske ting og måske i en nær fremtid også sociale relationer...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 02:44

Du: "De nuværende deltagere bringer alle hver deres egne påstande, som de tydeligvis ikke vil diskutere. Det tiltrækker ingen, og det fører nok til - tror jeg - at Trosfrihed.dk dør."

Spejl: Du opfører dig ligesådan!
Indsendt af: Hanskrist

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 11:38

Hej Arne

Spændende tiltag at du har fået beføjelserne til at virke som moderator her på Trosfrihed.

Apropos hvad Admin Peter Arentzen skrev:

Citat:
Kære Arne med flere.

Da jeg desværre ikke har mulighed for at følge debatten tæt, har jeg gjort Arne Thomsen til moderator og han får mulighed for at flytte spamindlæg til papirkurven, og også at slette indlæg, som eksemplet var med Gerth Drost.

Jeg håber tiltaget hjælper på debat niveauet.


-0-0-0-

Jeg har flere gange haft lyst til at skrive men når jeg så kommer i hu hvordan Jan ABC spammer samtlige indlæg mister jeg fuldstændig lysten til at deltage.

Også anonyme Gerth's mange irrelevante korte dagbogs aforismer hvor han bruger vi andres tråde til at skrive dagbog og snakke med sig selv er dræbende for debatten.

Held og lykke med moderator arbejdet Arne.

Mvh HansKrist
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 12:08

Namaskaram...

Arne som moderator ler Det bliver interessant blinker Jeg vil gerne diskutere påstande...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43180/Re_Smaa_mennesker.html#Post43180

Håber han gør sit hjemmearbejde...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 12:40

Hej Hanskrist.
Tak for gode ord.
Jeg vil gøre det så godt, jeg kan - i håb om at en fri og kultiveret kommunikation kan komme til live igen her på Trosfrihed.dk.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 12:45

Hej anonyme T (Thomas).
Håber du følger den seneste udvikling og får lyst at skrive her på Trosfrihed.dk igen.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 12:51

Hej ABC.
Hvis du fortsætter med links og videoer, der ikke relaterer til det aktuelle emne ryger du i "Papirkurven".
Mvh. Arne.
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 13:24

Namaskaram...

Thomas kunne jo starte med at respondere på dette indlæg...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/42912/ABC.html#Post42912

Vil du desuden sætte HansKrist på plads ler Han bliver ved med at kalde mig for Jan blinker Er det ikke respektløst, når nu jeg har ændret mit navn...

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 13:35

Kære Arne

Citat:
Hej anonyme T (Thomas).
Håber du følger den seneste udvikling og får lyst at skrive her på Trosfrihed.dk igen.
Mvh. Arne.


Da jeg så, at du er blevet moderator, jublede jeg! Du kan tro, at min lyst allerede nu er styrket smiler

Kh Thomas
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 13:54

Namaskaram...

Måske du så vil respondere på dette...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/42912/ABC.html#Post42912

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 14:59

Tak til Admin for din beslutning.
Til alle deltagere: Har I indvendinger?
Mvh. Arne.
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 16:33

Namaskaram...

Måske bliver du en god moderator ler Hvem ved blinker Lad os få nogle påstande på bordet, som vi kan diskutere...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 23:02

Men Hans K kan ingen tilfredsstille nok, fordi han selvmodsigende er for fri tænkning men imod mit ´dagbog´ skriveri og igen...forummet tillader folks ´egne´ tanker.
Tiltrods for,at jeg har svært ved at tro det, fordi ABC profilen virker mystisk beskyttet ligesom alle de andre profiler undtagen Gerth, men intet er tilfældigt, fordi vedrørende ligestilling her: Da jeg så Hans K´s Kritik imod ABC, undrede jeg mig over hvorfor, at han anderledes end Gerth får særbehandling, da laver gentagen spam, hvilket fylder for meget, men jeg forsvinder herligt væk snart!
Tikka og Thomas kom i bare igen til dette med Arne som moderator faldne forum, når jeg forlader den...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 23:29

Du: "Vil du desuden sætte HansKrist på plads." Igen alle imod alle...

Ja, hvorfor kan en egentligt mest ansvarlig admin for konceptet (ideologien) ikke se nærmere på emnerne, underligt?
Og Arne har ofte kritiseret Hans K vedrørende ´spam´, hån og ulovligt grim tale ifølge en eller anden paragraf?, men også Hans K er her fredet ligesom ABC. Og igen omvendt har Hans K ofte anklaget Arne for det samme. Når jeg belyser denne evindelige kamp uden omvendelser, så pludseligt imod mig eksempelvis Hans K roser Tikka og Arne, som han ellers sædvanligvis kaldte for fundamentalistisk dogmatisk sekterisk vantro falsk imod ham. Også en gang imellem om ABC skete lignende imod jeg.

Men, når jeg snart helt forlader ´jer´, så måske på grund af ligesom Selvet.dk sker teknisk ´fejl´ en renselse imod dette falsk disinfo krig, hackere eller ved Guddommens indgriben en dette form til en uren skæbnes forsvinden...

Spild af tid? Faktisk afrunder jeg måske snart i et andet emne om hvorfor jeg faktisk er uenig med wikipediea leksikon om ´vilje´, fordi jeg på en anden måde er enig med Hans K om egoet i både Det guddommelige som sig selv og sammen med mit...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 14/04/2024 23:39

Teknisk fejl langsom computer:

rettelse = Men, når jeg snart helt forlader ´jer´, så måske på grund af ligesom Selvet.dk sker ved en renselse imod dette falsk disinfo forum krig ved ´teknisk fejl´, hackere eller Guddommens indgriben om dette til en forsvinden...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 15/04/2024 01:12

Jeg kan ikke længere være her, fordi Arne har, så at jeg lyder for tosset vistnok fjernet hans egen advarsel til ABC om, at ABC måske snart kommer i papirkurven, hvor jeg ´mystisk´ netop ligefør ´tænkte´ det samme, hvilket jeg havde skrevet om?!
Altså igen om, at intet sker/er tilfældigt men her for manipuleret censur! smadrpc
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 15/04/2024 12:21

Hej anonyme ikke-bruger her på Trosfrihed.dk, som enhver jo kan se er: Gerth.
Stop dit "personfnidder" - eller du ryger i "Papirkurven"!
Arne.
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 15/04/2024 16:20

Sagen behandles...
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 21/04/2024 16:53

Kære Arne og Hanskrist

Arne, jeg har holdt øje med debatkulturen her på Trosfrihed og kan desværre ikke få øje på den store forskel. Hvad angår at anmelde et indlæg i en af dine tråde, så tror jeg, at det bliver for omstændigt. Mens det ene indlæg er under behandling, kan der komme mange nye af samme facon.

Jeg har lagt mærke til, at der efterhånden også er meget langt mellem Hanskrists indlæg, og jeg tænker på, om det kan skyldes det samme.

Jeg savner at diskutere med jer, Hanskrist og Arne. Men som stedet er nu, finder jeg det stadig besværligt at få en god dialog i gang.

T
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 21/04/2024 19:20

Hej T - Thomas går jeg ud fra, at du er.
Jeg mener, jeg har gjort, hvad jeg kunne, for at holde seriøse tråde spam-fri - og fortsat gør - i fald der dukker ny spam op.
Det undrer mig, at det ikke tilfredsstiller dig.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 21/04/2024 20:32

Aha, ok, Arne. Jeg forstår på dig, at det kun er nogle tråde, du rydder op i.

Citat:
Jeg mener, jeg har gjort, hvad jeg kunne, for at holde seriøse tråde spam-fri - og fortsat gør - i fald der dukker ny spam op.


Det giver mening. Godt arbejde, Arne!

smiler T
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 21/04/2024 22:10

Hej T(homas).

Rigtig dejligt at læse dit svar smiler

Tænker på, hvor godt det - efter min mening - ville være, hvis vi, der er seriøse, hver især med egne ord fortalte om egne standpunkter - og hvis vi tillige evnede at læse hinandens ord fordomsfrit og med respekt.

Selvfølgelig kan man henvise til - og citere - andre, men det bør efter min mening være ens egne ord, der er det primære.

Mit indtryk er, at det ofte kan være meget vanskeligt at forstå hinanden, men at oprigtig dialog - ikke nedrakning - kan hjælpe.

Har du en kommentar?

Mvh. Arne.
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 25/04/2024 22:30

Namaskaram...

Jeg vil gerne have slettet min profil ler Håber I udvikler jer blinker Nu skal der skrives bøger...




Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 25/04/2024 23:53

Hej ABC.
Jeg har videresendt dit ønske til admin.
Arne.
Indsendt af: Hanskrist

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 25/04/2024 23:58

Held og lykke ABC

Ja din aggressive konfrontation overfor Trosfrihed kunne kun ende galt - ihvertfald kunne det ikke fortsætte

Og respekt at du tog konsekvenserne

Jeg håber du kommer med din datter til Vietnam

Hav mod, vær modig og lad ikke dæmonerne styre dig og dit liv

Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Indsendt af: Admin

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 26/04/2024 08:08

Kære ABC
På din egen egen anmodning har jeg slettet din profil.
Indsendt af: Anonym

Re: Kommunikation på Trosfrihed.dk - 27/04/2024 09:52

Hej Arne

Jeg har svært ved at formulere mine egne standpunkter kort. Men det er måske noget, jeg skal øve mig på smiler

Citater kan jeg godt lide i nogle tilfælde, fx hvis det er et citat fra den kristne mysticisme. For de er ikke "informerende", men snarere inspirerende på et intuitivt niveau.

Men jo, at formulere sine egne forestillinger og lytte fordomsfrit til andres, det må være sagen smiler

Meget flot arbede du har gjort som moderator, Arne heart